don't click here

[Redundant] Pre-Registration Quiz

Discussion in 'Announcements' started by Simon, Jul 28, 2003.

  1. Mystical Ninja

    Mystical Ninja

    For old time's sake. Oldbie
    3,342
    5
    18
    New Castle, Delaware
    Nothing that concerns this place in the least.
    Yeah, like you...Sonic Chaotix! Oh yeah, he's banned already. :lol:
     
  2. Simon

    Simon

    Oldbie
    For once, we agreed. (Not like you can read this now anyway :P)
     
  3. OMG, that was Sonic Chaotix and hes ban again, he just can't take the hint
     
  4. PC2

    PC2

    GenMobile > 3DS Member
    1,742
    0
    0
    Various Artwork & Music, :smug:
    Yeah, I found that out yesterday in the suggestion box. Spooky, isn't it? :ph34r:
     
  5. Mystical Ninja

    Mystical Ninja

    For old time's sake. Oldbie
    3,342
    5
    18
    New Castle, Delaware
    Nothing that concerns this place in the least.
    Well anyways, enough about Sonic Chaotix, let's get back on topic. And as far as the "keeping out n00bs" thing is concerned, I think it would just be a better idea to ban the people who try to crap up the board. It's that simple. =P
     
  6. Neo Majin

    Neo Majin

    Member
    261
    0
    0
    New England / Virginia
    Very little thanks to poor computer access
    The preregistration quiz was certainly a surprise when I pressed "Register".... But it's a good idea.
     
  7. strx10

    strx10

    Member
    51
    0
    6
    Woo Hoo! I passed it the first time. And here I thought I would fail :)
     
  8. Mystical Ninja

    Mystical Ninja

    For old time's sake. Oldbie
    3,342
    5
    18
    New Castle, Delaware
    Nothing that concerns this place in the least.
    Congratulations, and welcome to the board! Anyone's welcomed here, as long as it's not Sonic Chaotix. Now that I think about it...I'm still puzzled as to how Chaotix passed that quiz...maybe he is faking his stupidity after all... :blink:
     
  9. Simon

    Simon

    Oldbie
    Yeah, most likely. He's a troll.

    btw, welcome aboard Neo Majin and strx10.
     
  10. Chicobo329

    Chicobo329

    Member
    19
    0
    0
    I failed twice because there were questions about people from other Sonic sites that I haven't been to. Those times I failed I missed only one question :^/ And I wanted to register just to see the forums, not post in them.

    I'm sure the pre-registration quiz would pay off, but I wonder about those questions having to do with other Sonic websites. Do they really have to be in there? It should just be about Sonic 2 Beta and other Sonic game questions. I know a lot of about those games, but I don't hang around too many Sonic sites.

    Oh well, I shouldn't complain now that I'm in here :^) So I'll say a related message to Sonic 2:

    I have beat Emerald Hill Act 1 in 26 seconds!

    Chicobo329
     
  11. Mystical Ninja

    Mystical Ninja

    For old time's sake. Oldbie
    3,342
    5
    18
    New Castle, Delaware
    Nothing that concerns this place in the least.
    Hello, welcome to the board! And to be honest, whenever I look at your name real fast, it looks like it says "ChibiGoku". o_O

    But I know you're not him, though.
     
  12. Chicobo329

    Chicobo329

    Member
    19
    0
    0
    Was he a bad guy or something? I wouldn't know as I just got on this board today. A chicobo is a small chocobo in Final Fantasy 8, btw.
     
  13. Mystical Ninja

    Mystical Ninja

    For old time's sake. Oldbie
    3,342
    5
    18
    New Castle, Delaware
    Nothing that concerns this place in the least.
    ChibiGoku was someone who was banned from here, take a look at the Trash forum, if you must. Me? I have no problem with ChibiGoku. Anyways, enough about them. Please just try to have a good time while you're here. ^_^
     
  14. Simon

    Simon

    Oldbie
    Yeah, for those who didn't know, I've added the multiple choice section. It used to have only the math one.

    Because this isn't an ordinary Sonic fan site -- it's a research and findings site. The multiple-choice quiz tests your research skill. To pass the quiz, you may need to ask around your friends, or search around Google. It tests if you're resourceful enough.

    By the way, welcome aboard Chicobo.
     
  15. PC2

    PC2

    GenMobile > 3DS Member
    1,742
    0
    0
    Various Artwork & Music, :smug:
    Well, I hear tell CG's at this place. :(

    (P.S:My screenname's POIXLM) ^_~
     
  16. Slypher

    Slypher

    A proud member here since May 25, 2003. Member
    193
    0
    0
    Hey, am in that fourm, my screenname is Chaos411. :(
     
  17. BtCE

    BtCE

    Member
    I've never spoken online with chibiGoku, but hes very imfamous wherever he goes, like Sonic-CulT, GAMEFAQS, and here. Sonic Chaotix seems(a lot) worse.
     
  18. Rob Jinnai

    Rob Jinnai

    Not really master of theory debunking anymore Tech Member
    215
    0
    0
    Custom Game Engine Prototypes
    I hadn't even noticed this before. This quiz idea is pretty awesome. :lol:

    I should make something like this for my site, which has nothing to do even with Sonic, but I'd have plenty of respect for someone who could pass with general knowledge...
     
  19. Simon

    Simon

    Oldbie
    ok, I've ditched the math quiz since it was useless. Also removed the "who is the webmaster of site x" questions, and added more gameplay related ones.

    btw, apparently some guys from a French forums don't quite like the idea of a quiz ;)
     
  20. BtCE

    BtCE

    Member
    I took the math quiz, It was too easy, so good idea simon. ;)